Cinarege_ önermem açıkçası sadece piyanosu güzel. O üzerindeki halka çok alçakta kalıyor. Bebeğim 5 aylık olunca o oyuncaklar belinde kaldı. Şimdi ise yatırmıyoruz çünkü ayağıyla deviriyor hep. Birde sadce uzanabiliyor o halıda. Bebek dönmeye başlayınca kısıtlıyor bebeği dönemiyor. Tiny love in maymun adasıydı sanırım o güzel.