yavuzselmmmm88 3 aylik bebegim bugün ilk defa fışkırır tarzda art arda 3 kere kustu neden böyle oldu Anlamadım çok.korktum başına gelen varsa yardımcı ilsun niye böyle.olur neden oldu
Aselinannesii6 yavuzselmmmm88 yaa midesini üşütmüş olabilir mi acaba insan her ihtimali düşünüyor tabi
Masaltosunannesi yavuzselmmmm88 yemegini yedirdikten sonra hemen yatırıyor musunuz. 5 veya 20 dakika kucagınızdw durması gerekir yediklerini hazmetmesi veya gazını çıkarmak için hemen reflü teşhisi koymayın benimde öyleydi doktor böyle yap dedi şuan kusmuo
Deletedmom16 yavuzselmmmm88 süreki kusuyorsa fışkırır tarzda canım ama sizde yenı olduysa üşütmüş olabilir gazdan dolayıda olabilir
hiraveannesi yavuzselmmmm88 bizimkide boyle baslamisti kuzum doktor dedi ki yediginin hepsini kusarsa sıkıntı ama birazini kusuyorsa sorun yoktur dedi motilium kullandik reflü yatağında yatti duzeldi
yavuzselmmmm88 Aselinannesii6 ay vallahi çok korkuyorum canım ya gece yaptı bunu gözümün önünden gitmiyor o kusması
Aselinannesii6 yavuzselmmmm88 geçen gün sabah benim kızımda aynısı oldu 6 ay olmasına 1 hafta var ilk defa öyle kustu gece üstü açık yatmış farkında değildim ben uyumuşum yani sabah kalktık eli ayağı buz gibiydi sonra emdi yanımdaydı oynuyordu ayağa kaldırdım fışkırarak kustu hemde baya bi kustu allahtan bidaha olmadı rabbim korusun bebişleri🥰🤷♀️
yavuzselmmmm88 Deletedmom16 midesini üşütse canım sabahtan beri hiç kusmadı üşümüş olsa sabahtan beri kusmaz mi?
Masaltosunannesi yavuzselmmmm88 evet fazla gelince kusar veya gazını çıkarırken kusar gazını tam çıkaramadığı zaman kusar veya dediğim gibi hemen yedirip yatırınca kusar
Esraabozdemir09 yavuzselmmmm88 emdikten sonra veya mamadan sonra hemen hoplayıp zıplattınız mı ? Ondanda olmuş olabilir .
Momkids yavuzselmmmm88 canım ya o üşütmüştür ya da sen geçen bende aynı şeyi yaşadım öncesinde çok soğuk içecek dondurma falan yemiştim o gün ondan olduğunu farkettim. Ben kendime dikkat edince kusması azalıyor bebeğimin
yavuzselmmmm88 Momkids ne yapsam bebegim iyileşir ki kalın giydiriyim mi ankarada oturuyorum ve çok sıcak oyuzden tek zıbın giyiyor