Tugraninannesi evet haklısınız ben de dayanamıyorum zaten ağlamasına. Doktorumuz 3 ay sonrası alışkanlık kazanmaya başlar, şu an en doğru zaman, geç kalırsan daha zor olur dedi o yüzden denemeye çalıştım.Hatta yatağına koy dedi ama ben onu yapamadım Yanına yatıp kokumu sıcaklığımı alsın istedim, sarıldım..sallamayı falan bıraktım ama Kucağıma alıyorum, sevgimden mahrum bırakmak istemiyorum ben de