Herkese merhabalar kızlar eşimin covid 19 testi pozitif çıktı kaynanam ve kayınbabam da pozitif onlar hastanede yatıyor ama eşim evde büyük ihtimalle bende pozitifim yarın belli olacak ama belirtileri var bebeğimi emziriyorum ilaç kullanımı olursa emzirmeye izin vermiyorlar mama kullanmak da istemiyorum 1 ay için sizce ek gıdaya başlasam mı?