MuMuBu merhaba, benim bebeğim de 6 aylık. Şimdiye kadar havuç, şeftali, kayısı,muz, armut, yoğurt, kabak, patates tadımları yaptık, Hipp markasının tahıllı kaşık mamaları var, ondan da kullanıyorum, içerisine meyve püresi ya da biraz keçiboynuzu pekmezi ile veriyorum, onu da seviyor bebeğim. Bu ayı sadece tadım ayı olarak geçireceğiz, 7 aydan itibaren karışım yaparak ilerleyeceğiz. Günde 2 öğün şeklinde ilerliyoruz.