Merhaba sevgili ebeveynler 2.5 aylık kızımın gaz sorunu var ve büyük tuvaletini kendisi yapamıyor doktorumuzun önerisi ile biogaia+sab simplex başladık fakat kızımda sancı ya da karın ağrısı yapıyor bunları verince gazı olduğu zamandan daha çok kıvranıyor aranızda bunu yaşayan biri varsa önerilerini bekliyorum şimdiden teşekkürler..