Merhaba ,
3-4-5 … ay derken aynı sorunları yaşadım kış vakti , oluk oluk terliyordum özelikle geceleri.. kan tahlili yaptırdım , triodlerim baya baya bozuk çıktı uzun bir süre ilaç kullandım . Oğlum 1 yaşında , dün tahlil yaptırdım herşey yoluna girmiş.. vakit kaybetmeden tahlil yaptırın .. 😌