6 yasinda oğlum ve 9 aylik kizim var kış geliyor valla korku simdiden başladi ankarada yasiyorum. Virüs iyice patladi bağisiklik icin ne yapmaliyiz nasil korumaliyiz napsakta hasta olmasalar . Hastaneler kapali allah korusun gidecek hastane de yok siz ne düsunuyorsunuzz .