Selam herkese,
3 aylık kızım var ve artık yavaş yavaş bazı aktiviteleri yaptırmaya çalışıyorum. Sizler bebeklerinize ne etkinlik yaptırıyorsunuz. Hepimiz için bilgi kaynağı olsun. Benim yaptıklarım,
-İlk ay kartlarına öncekine göre daha uzun süre bakıyor artık.
-Tepsiye çok az su koyup ayakları içine değecek şekilde yatırıyorum, 10 dk falan oynuyo öle.
-Yine tepsiye su koyup bu defa yüz üstü yatırıp ellerini tepsiye koyuyorum. Henüz ellerini şap şap vurmıyor suya ama kafasını bayağı uzun dik tutabiliyor artık.
- Gün içinde masal anlatma ve biraz konuşma, muhabbet:) etkiliği yapıyorum birde. En çok sevdiği bu zaten:)