Giizemm Kızlar bebeğim 6 aylık koltukta uyutup koymuştum kenarlarına yastık koydum ama nasıl olduysa düştü kafa üstü küt diye geldi çok korkuyorum ne yapmalıyım buz koydum şimdi şişlik yok kızarmış az😥😥😥
Adarenn Giizemm bıngıldakta çökme veya şişme varmı? Kusma göz teması kuramama veya nesneyi gözleriyle takip edememe uyku hali varmı kontrol edin bence mutlaka doktora gidin.
Smyrnaasimrani Giizemm koltukta ne kadar yastık koyarsanız koyun düşer. İnşallah bir şey olmamıştır aciller de tehlikeli şu an. 2 3 saat uyutmayin bakalım
HonKiPonKiDoNiNo Lutfen dikkatlice takibini yapin 3 4 saat uyanik kalsin kusma gozde kayma varmi diye .. Cok gecmis olsun umarim birsey olmayacaktir 🙏🙏
Giizemm Adarenn yok şuan çok şükür direk kucağıma aldım güldürmeye çalıştım güldü hemen korktu büyük ihtimal
kokusudalin Koltuga koymayin bir daha lutfen 4 aydan sonra asla yalniz birakilmaz donmeye basladigi an bu olasi bir durum zaten. Bile bile lades oluyor yastikla destekleme fikri. Insallah birseyi yoktur. 2 saat en az uyumamasi gerekiyor gozlemleyin lutfen 🌹