Ne yaparsam yapayım o kaka yüzünden 10 sn geçmeden o bezi de alsam o pişik hep oluyor artık ne yapacağımı şaşırdım bezler pişik kremleri herşey çeşit çeşit ama geçmiyor çünkü benim kızımın bi sürü şeye alerjisi var muhtemelen bilmediğim şeylerde var siz nasıl geçiriyorsunuz 😩