Hanımlar iyi akşamlar dün geceden beri ateşi bı düşüp bı yükseldi sıvı kaka yapıyordu bugün acile gittik serum taktılar kan aldılar bağırsakta enfeksiyon olduğunu söyledi kusması yok çok şükür sıvı mukuslu gibi kaka ve ateş dışında iştahsız huysuzluhu var neyse seri yedi ilaçları yazdı doktor eve geldik iyiydi uyudu uyandı gene ateşi 38 bucuklarda seyretti limonlu çorap giyrdirdim calpol verdim şimdi yine düştü ama beni linclemeyin o kadar tedirgin panik oluyorum ki ne yapacağımı şaşırıyorum hemen ılık duş vs yaptırıyorum ilaçları içmek istemiyor asla az önce ateş düşürücü vereyim dedim kustu yediği mamayı da 19 aylık bu arada başına böyle bişey gelen oldumu acaba eşim gidip yatıralım dedi bugün bı serum kan aldırdık ağlaya ağlaya mahvoldu serum çıkana kadar ne kadar sürer acaba ne yedirip ne icirsem iyi gelir şimdiye kadar 1 yada 2 sefer ateş yasasik böyle bu kadar olmuyordu çok korkar oldum panik bı insanim sanırım hastane çok yakın Allah’tan rabbim evlatlarimiza sağlık versin çocuklar hiç hasta olmasın 😒