Kızlar bugün bi haber okudum coronaya yakalananların ağır geçirenlerin kan gurubu A oluyormus..En hafif armağanlarda 0 oluyormuş..acaba atlatan varmı kan gurupları ne merak ettim.bilim adamı araştırma yapmış.. insanların kimi hafif kimi neden ağır atlatıyor diye…bilemedim.