Mavimsi1 Bugün bebeğim kabızlı kaka cıkardı, kayananamda bu bebek doymuyor dedi, gercektende doyamadığı için mi kabız oldu acaba? Sadece anne sütü oluyor maşallah sütümde var içiyorda.
iki_prens_annesi_ Mavimsi1 ne kadar sıklıkla besliyosunuz yediginiz bisey sutunuzden bebise gecmis olabilir kayısı hoşafı yapip bol bol icmenizi öneririm sut yaoar kabizligi onler
Pamukdeniz Mavimsi1 canim merhaba kabız olduğunu nerden biliyorsun anne sütü alan bebek 7-10 güne kadar kaka yapmaması çok normal 😊 ama bunun yanında huzursuzluk ıkınma eşlik ediyorsa o zaman mudehale gerekebilir ama rahatça uyuyorsa sıkıntı yoksa korkma 😊
Mavimsi1 Birikiuc bende anlamadım ama sonra düzeldi kakası, ilk cıkardıgında kabız cıkardı. Acaba benden mi kaynaklı ben son 2 haftadır kabızlıkla uğraşıyorum bebeğim de mi etkileniyor
Birikiuc Mavimsi1 sanmam kuzum benımde hayatım hep kabızlıkla gecmiştir ama bebegm de oyle degil. Bide mama da veriyorum ben anne sütü cok az cnkü