Selinozgeenn
Sinem1988 Sinem hanım komşumun oğlu 3 aylıkken çıkardı 😌 bebeğin yapısı ile ilgili bence benim oğlum 7 aylık hala ağrılar ile uğraşıyoruz 🤦🏻♀️
ErtugrulAnnesii
Sinem1988 bizim 3,5 aylıktan beri öyle belirtileri erken başlayıp patlaması uzun sürüyor genelde. Ama erken çıkaranda çok duuydum neden olmasın.
Selinozgeenn
[bilinmeyen] alır inşallah bebeğinizin sancılarını 🙏🙏🙏
Selinozgeenn
[bilinmeyen] biz de ateşli atlatmıştık 6 ay aşısını ama hiç bir Önerim Yok keşke olsaydı da yardımcı olabilseydim 😔 belki bilen annelerimiz çıkar ? Sadece ben sabaha kadar başında oturdum gece 2 gibi ateşi yükselmeye başladı önce soguk bez uygulaması yaptım düşmeyince ateş düşürücü verdim ona rağmen yükselmeye devam edince fitil attım fitilden sonra bebeğim düzeldi .. aşılar doğal süreç sanırım biraz huylarına gitmek gerekiyor 🙏 en kısa zamanda canı gönülden bu süreci atlatmanızı diliyorum
Selinozgeenn
[bilinmeyen] yani kesin çözüm hiç biri olmuyor ama bir süre de olsa ağrılarını dindiriyor Emine hanım sarımsak demiş karanfilde iyi ama sarımsak antibiyotik etkisi de yarattığı için bir tık üstte gibi
Selinozgeenn
[bilinmeyen] benim oğlumda da hırçınlık başladı o zamanlarda sürekli kendi 20 lik diş ağrımı düşünüp çok normal çok ağrısı var diye telkin ediyorum kendimi 🤦🏻♀️ Annelik Ceren hanım eşiniz olmasın çareniz olmasın öyle bir atarsınız ki benim eşim gece nöbetteydi atmak zorunda kaldım çocuğun ağrısını dindirmek için
Selinozgeenn
[bilinmeyen] evet benim bebeğimde uyguladığım yöntemler ancak öncelikle doktorunuza karanfili sarımsağı sormanızı tavsiye ederim özellikle ilk kez deneyecekseniz mesela benim bebeğim hala gazlı bir bebek sarımsak soğan iyi gelmez bilirsiniz bu uygulamaları yapacaksam o gün ki yemeklerine kimyon koyarak dengeliyorum
Selinozgeenn
[bilinmeyen] şöyle bişey oluyor nacizane düşüncem eşimize annemize yanımızda her kim varsa sırtımızı dayıyoruz örneğin benim bebeğimin yoğun bakım süreci oldu her yerinde serumlar iğnelerle gördüm şimdi kan sayımı yaptıracağız eşime diyorum ki ben giremem yanına bakamam nolur sen git sen tut eşim olmasa ailem uzak mecbur yapacaktım derler ya annelik hem doktorluk hem öğretmenlik hem aşçılık hem hem hem tam olarak öyle gibi bence sizde yaparsınız 😌
Selinozgeenn
[bilinmeyen] isminizi bilmediğim için size hitap edemiyorum kusura bakmayın sayfama bakarsanız zaten elimden geldiğinde (çoğunu kendi oğlumda denediğim ve işe yaradığını gördüğüm) şeyleri paylaşmaya çalışıyorum bu forumu da çok severek kullanıyorum sözü açılmışken bir kaç açıklama yapmak istiyorum . Evet bence bu forumun amacı gereğinden şaşmamalı kayınvalide , eş vs vs vs tüm postları gereksiz buluyorum yorum yapıyor muyum evet neden ? Diyorum ki lohusadır bunalmıştır akıl bekliyordur ama yapılanı savunmuyorum bundan 1 buçuk ay önce bende kayınvalide postu açtım hala arkasındayım o zaman da anlatmıştım zaten evet ne insanlar var okuyorum burda kayınvalide savunmuyorum ya da gelinde savunmuyorum insan savundum ve dedim ki en azından hakaret içeren şeyler yazmayalım geçen gün Ceren hanımla Emine hanımla Aleyna vs vs bir çok insanla da tartıştık olabilir fikirler uymaz ama hiç birinin içinde hakaret yoktu seviyenin aşıldığını düşünmüyorum o posta gelince Ceren hanım o gün happy kids e gelmiş bende o gün gelmiştim arkadaşlarım böyle birşey yaptı yani bunun hala dalga ya da tartışma konusu olduğunu düşünmüyorum olmaması gereken biz annelere yakışmayan şeyler oldu konuları tekrar gündeme getirmek değil amacım genel bir açıklama yapmak istedim . Beni sevmek zorunda değilsiniz ama hiç tanımadığınız birine de düşman olmak bilmiyorum bana göre hiç bir zaman olmadı forum amaçlarına uyarsak bence bir çok anne faydalanır ve tabii bizler de 🙏 kusura bakmayın uzun oldu biraz 😌
Deletedmom13
Selinozgeenn teşekkür ederiz melek 😘
Selinozgeenn
Deletedmom13 şifa olsun 💕💕💕
Selinozgeenn
[bilinmeyen] çok şükür allah bir daha yaşatmasın 🙏🙏🙏
Selinozgeenn
[bilinmeyen] güzel yaklaşımınız için adımınız için teşekkür ederim 😌🙏
Deletedmom13
[bilinmeyen] haha cok iyi ya🤣
Deletedmom13
[bilinmeyen] canims ya eksik olma. Memlekete gitmiştik aksama döndüm evime o yuzden pek aktif olamadım bal.beni sordugun icin tsk ederim 😍
Deletedmom13
[bilinmeyen] canimmmsin pek giremedim kuzum ya aklim burdaydi ama bi de cocugumu da anca uyuttum teyzsi.gi😘
Selinozgeenn
[bilinmeyen] ben kendimden sorumlu olarak yanlış anlaşılanı yanlış bilineni düzeltmek istedim şimdi aklıma geldi bir düzeltmek istedim konu da Aleyna hanımın sözüm ona beni instamomlıkla itham etmesi .. evet İnstagram profilim herkese açık ancak ben İnstagram platformundan para kazanıyorum iş yapıyorum açık olması gerekiyor yaptıgım iş kişisel olduğu için açıklama yapmak istemiyorum ancak söylenen gibi bir niyetim olsa takipçi satın alırım reklamımı yaptırırım 450 tane takipçim var yüzde 70 i arkadaşlarım yüzde 20 si işim yüzde onu satış sayfaları burda bir çok anneye biliyorsam yazıyorum bu farklı yerlere çekilmesin lütfen size ithafen yazmıyorum genel yazıyorum burdan da bir yanlış anlaşılma olmasın belirtmek istedim 😌
Selinozgeenn
[bilinmeyen] yanlış tanıtılmak istemediğim için genel olarak durumu açıkladım sizin yorumunuz altına denk gelmiş oldu 😌😌😌
Deletedmom13
[bilinmeyen] sende iyisin guzellik😘
Deletedmom13
[bilinmeyen] tokat canims😁