Sule_defne01 Merhabalar anneler sezeryan doğum yapanlar göbekler ne durumda kilolarınız ne durumda acaba ben de 1 ay 6 günlük sezeryan merak ediyorum bu göbek İnşallah gidecek demi
Simanur Sule_defne01 canım 2 aylık oldu olalı hiç bişey yapmadım 56 kilo ile girdim 48 olarak cıktım şimdi ise 46 kiloyum göbek falan hiç bişey kalmadı bünye ile alakalı bence
Elifim61 Ben 2 ay olacak doğum yapalı. Toplamda 10.5 kilo almıştım aldığım kilonun hepsi gitti ancak göbeğim gitmedi. Sanırım spor ve yürüyüş gerekli bunun için.
Bhrygt 63 gün oldu doğum yapalı kilolar gitti hatta hızla hamilelik öncesi kilomun altina düştüm gobek halen var korse kullanmak konusunda kararsizim varsa kullanan arkadaşlar tabsiye beklerim .
Tubasubasi 2 kere sezeryan oldum. Malesef gitmiyor o göbek. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bebeğim şuan 6 aylık. O kadar diyet yapıyorum.spora evde fırsat buldukça açıkçası. Ama gitmediği gibi beni mutsuz da ediyor 😬😬
Aysess38 Ben daha 1haftalık anneyim hanımlar sezeryan sonrası antibiyotik bittikten sonra ağrılarınız da bitti mi 5günlük bi antibiyotiğim vardı bitti yeterlidir demi inşaAllah 🤔
Mommyyy_1 Aysess38 bende tam bitmemişti sebebi de bant hala duruyodu kesiğin üstünde meğer o etimi geriyormuş ben de ağrım var sanıyordum😪
Sule_defne01 Aysess38 benim ağrım pek olmadı şükür antibiyotik bitince de çok çok az anestezi yi çok çektim ben baş ağrısı
Geheimnisperson Sule_defne01 6 ay oldu hala duruyor. Biraz kilom da kaldı. Karantinada hareketsizliğime bağlıyorum ben tabii.
Saraa Sule_defne01 11 ay olacak doğum yapalı ama hala göbek var ben pek dikkat etmiyorum etsem gider diye düşünüyorum 😃
Seyrif Sule_defne01 sezaryen göbeği diye bi şey yok bence az kilo aldım zaten 3wy sonra bi şey kalmamıştı
Sule_defne01 Seyrif sezeryan göbeği demedim zaten ben sezeryanla doğum yapınca normal gibi saramiyor insan aylar geçince nasıl diye sezeryanla doğum yapanlar dedim
Yesimyusuf 48 le hamile kaldım, 70 le doguma girdim , suan 52 kiloyum ne göbek ne birşey hiç birsey kalmadı 😥
Sule_defne01 Yesimyusuf Allah Allah nasıl yaaa bende 53 ile hamile kaldım 76 ile doğuma girdim hala 65 falanim neden🙄☹️
Tprk1802 Sule_defne01 6 ay oldu göbek var ama emzirdiğim için rejim yapamadım.sadece dikkat ettim yediğime ve kilo verdim vermeyese devam ediyorum. Ama arada mekikte çeksem göbek kalmaz.tavsiyem korse kullan zamanla toparlayıcı taytlar çamaşırlar vs kullan.
gryerdm6 Hanımlar bugün kayınvalidem sezeryanla doğum yapanların beli genişler dedi sizde öyle bi durum oldu mu