Selam sevgili anneler bebeğim 2 aylık. Ara sıra gözlerini şaşı yapıyor neden yapıyor niçin bilmiyorum sizinde varmı böyle sorununuz?varsa nasil geçiyor? büyüyünce geçer mi?doktora gidicez zaten bir de göbek deliği çok dışarıda bir parmak kadar dışarı çıkık ona ne yapmak lazım? yardım edin