Hanimlar merhaba. Esim ise sirket arabasiyla gidip geliyor. Yakinda oturan biri ile donusumlu kullaniyor. Gecen pazar gunu o kisiden arabayi teslim aldi ptesi esim surecek diye. Bugun carsamba ve diger kullanan kisinin korona virus kaptigini ogrendik. Is yerinde esime kan testi yapilmis. Yarin sonuc cikacakmis. Ne olur dua edin negatif ciksin. Minik bebegimiz babaya cok duskun ve onu uzak tutamiyorum :(
3 gunde virus varsa bisey anlasilir mi?
Ben nasil bi yol izlemeliyim?