Dolunay4 Kızlar aşı oldum ateş yapmadı sadece huysuz Du bugun geçti 2.gün ama aşı yerı kızarıklık var nedendir
Cigdemino Dolunay4 bizim de öyle olmuştu sonrasında geçti merak etmeyin. Hatta ben de diğer aşılarda bu kadar belli olmuyordu diye gözlemlemiştim:)
jap Dolunay4 bexero da öyle oluyomuş canım az önce kendi postumda da cevap yazdım 5 6 günde geçti. Aşı yerinin içi sertti bir de