Çok geçmiş olsun sizde belirtileri var mı? Benim annemde korona bizde bugün öğrendik şimdi hastanede bende tedirginim temas halinde değildik ama ablamlar abimler aynı apartmanda yaşıyorlar onlarda uzak duruyo bu hastalık çıktığından beri birbirimize asla dokunmadık kardesler ve yeğenler olarak ama yine tedirgin oluyorum oğlum 5 aylık sonra da nasıl olsa ellinde sonunda kapacağız diyorum. Annem 12 gündür hasta ne olduğunu ilk bulamadılar sonra öğrendik ki koronaymış. 11 marta babam ve kardeşimle eve girdiler kapının dışına bile adım atmadılar yeni 1 aydır bizlerle görüşüyorlardı. Gelecek olan her türlü gelio yani anlıyacağınız🙁