asilimm Merhaba güzel anneler oğlşumun bugün 4. Ay aşısını yaptırdık kafasından ateşini ölçüyorum 36.5 vücudundan ölçüyorum 37 ila 37.5 arası çıkıyor normalde de vücut ısısı öyle gösteriyor normal mi sizce calpol vermeme gerek var mı?
Deletedmom299 asilimm kuzum benim oğlum da 7 aylık hiç bir aşı ateş yapmadi ama ben aşıdan sonra eve gelince bi kaşık calpol verdim hep.
Mom3 asilimm hayır vermeyin normal ölçüde 38.5-39.0 olduğunda verin ve yarım saate bir ateşini kontrol edin
asilimm Deletedmom299 tereddütte kaldım bende canım versem mi vermesem mi diye uyudu şimdi takip ediyorum yükselince vereyim.
asilimm Mom3 ateşini takip ediyorum sürekli 37.3 ila 37.7 arasında normalde de vücut ısısı öyle çıkıyor ölçdüğümde
asilimm hlls henüz vermedim eğer çıkarsa ateşi duş aldırayım ama aşı yerine bi zararı olur mu aşıdan sonra ilk üç gün suya sokmayin diyorlar