mamAras 47 günlük bebeğim kabız mamasına zeytinyağ ekliyorum ama bişey farketmedi aşırı ıkınıyor ve kaka yapamıyor. Komşumuz mamasına çörekotu yağı koy dedi araştırdığımda iyi ve kötü yorumlar yazan olmuş burda bebeğine kullanan ve etki gören varmı?
Bulutbey mamAras bilgin yok ama oğlum da 8,5 aylık kabızlık problemi var. Bende bekleyeyim belki bir bilgisi olan çıkar.
Simanur mamAras canım benim ki 2 aylık bende var sıkıntı herşey yapıyorum olmuyor fitil katıyorum katınca yapıyor devamı yok zeytin yağ içiriyorum faydası yok
Denizsu mamAras benim bebeğimde kabızdı 44 günlük bende zeytinyağı masaj herseyi denedim olmadı bugün eczaneden libalaks jel aldım 5 dk içinde yaptı
Cigdemino Bulutbey Benim bebeğim 8 aylık. Kabız olduğu zaman kabak veriyorum sürekli. Buharda haşlayıp önüne koyuyorum. Bol zeytinyağlı yemeğini pişiriyorum vs. Yanı kabak ağırlıklı besliyorum hemen yumuşuyor. Siz de bir deneyin isterseniz. Yemek yaparsanız zeytinyağını bol tutun
Bulutbey mamAras aslında evdeyken her gün içirdim ama pek bir işe yaramadı gibi. 2 haftadır anneme geldim burada biraz düzeni vs bozuldu. Ona da yoruyorum. Kayısı beklettim suda onu içiriyorum gün içinde. Umarım işe yarar.
mamAras Simanur kaç gün yapmayınca fitl veriyosun kuzum ya çok aşırı ıkınıyor uykudan uyanıyor bide kolik benimki
Bllmn İlk 2 ay bizimki de sürekli ıkınıyordu. 5 saat ıkınıp sonunda kakasını yapabiliyordu mesela. Probiyotik damla kullanıyorduk. Büyüdükçe geçti
mamAras Bllmn probiyotik bizde kullanıyoruz ama kolikle birleşince günde maksimum 5 saat uyuyor o da, bizde. hemde çok ıkınıyor bazen çok yoruluyorum en azından kaka yapsa uykuyu seven bi çocuk böylece gece uykusunu uyuruz biz de
Nazlimom bself33 ama ben bikac kez libalax kullandım burda linç yedim. Üzülüyorum elimden hicbisey gelmiyor😔
Melike81 mamAras benim kizim 2 yasinda hala kakasini yapamiyr kendi basina aclik otu kullaniyrm o cozduruyr bazen kullanmadgmda lama yapmak zorunda kaliyorum yani boyle gdiyo