Deletedmom418 Ben bizde ki durumu anlatayım ama bizim değerimiz sizinkinin hemen hemen 7 katıydı Yine de bilgi amaçla yazayım
2 defa hastane ve sağlık ocağı olmak üzere topuğundan kan alındı ve iki değerde yüksek çıktı ve çocuk endokrini bölümüyle görüşmemiz söylendi gittik elinin üstünden kan alındı (biraz zor oluyor bu şırıngayla çekemiyorlar damarından akmasını bekliyorsun falan) kan sonuçlarında da yüksek çıkınca tiroit rahatsızlığımızın olduğunu öğrendik tedavisine hemen başladık 21günlüktü hapı ezip sütümde pütürcük kalmayacak şekilde karıştırıp tatlı kaşığıyla verdim 3 hafta sonra kontrol için gittik ve değerlerimiz normale dönmüştü ama ilacı ne yazık ki 2,5-3 yaşına kadar kullanacağımızı söyledi . 3 aylık olduk şuan ilaca devam ama iki gün verip bir gün de yarım veriyoruz böyle böyle azaltacağız zamanla dedi doktor 😇