2-bebek Seyyahyol ben ogluma 2 yıldır bi çok ürününü kullanıyorum çok memnunum,suda çözünürü ben içemiyorum ama o çok seviyor sanırım küçükken alışmış oldu.emme tableti var onuda öneririm kendiniz içinde tadı daha güzel
pelinsss Seyyahyol ben kullanıyorum, memnunum. Oğlum 5 yaşında okula giderken kullanıyordum, şimdi okula gitmediği için kullanmıyorum ama genel olarak hastalığı ya çabuk iyileştiriyor ya da hastalanmasını geciktiriyor.
Pelin55 Beeo güvenilir markadir Suda cozunur damla aldim ama kullanamadim cocuklarima hic birsekilde sevdiremedim
Aybuke_ Pelin55 bende bugun aldım ve agzıma Bi damla attım zehir oldu agzım kızıma nasl vercem bilmiyorm 🤦♀️
Pelin55 Aybuke_ aynen canım benim ya kokusu tadi cok kotu cocuklar hakli icmemekte ama icseler daha faydali ben meyve suyu sut yedigi gidanin icine de koydum yok hic birsekilde icmediler o sekilde az az koydum gene fark etti bemimkiler🤦♀️
Aybuke_ Pelin55 Bn bugun suya damlattm tabi 1 damla azck içti bıraktı bakalm yarn nolcak bibrerondakş suya koyamam tksnrse bidaha asla suda içmez😂🤦♀️ bakalm napcaz