Yeshim12 Kızlar 10 aylık bebeğim var ve idarar testi yaptım hamileyim doktora.gittim.ultrasyonda kese var ama kalp atışı yoktu ,1 cmmis kese doktor haftaya gel.dedi kötü birşey mi son adet tarihimi bilmiyoorum unuttum