Bebeğim 35 günlük ve bugün gaz sancıları var. Sabah uyandığında kakasını yaptı iki kere. Neşeliydi. Emzirdim tekrar uyudu derken ağlaya sızlaya gerine gerine uyandı. Sabahtna beri ne tam uyanabiliyor ne yatağa koyunca uyuyabiliyor. Ben de emzirdim 1 saat önce, uyudu memede. Göğsüme yatırdım öyle uyumasına izin veriyorum. Sancı mancı gelmiyo şimdi uyuyo, yatırsam uyanacak biliyorum. Ama yanlış mı yapıyorum herkes kucağa alıştırma deyip duruyor. Ama napayım yatırayım da ağlasın mı yine 😞