cdirge Merhaba, bebeğim için oyuncak alışverişi yapmamıştım şimdi 27 günlük olduk. Zeka kartları ilgisini çekmeye başladı. Gündüzleri onu oyalamakta zorlanıyorum. Oyun halısı almayı düşünüyorum, başka tavsiye edeceğiniz oyuncak var mi?
Deletedmom896 cdirge 27 günlük ve zeka kartları keşke aldaymışım zamanında 🤔 şuan oyun halısı içinde çok erken ki ben mi yanlış biliyorum 🙄
AybarsMomy cdirge oğlum 2 aylık oyun halısı hala dikkatini çekmiyor . 27 günlük bebek daha etrafı net görmüyor ki halıyı kartı görsün
cdirge Deletedmom896 Bebeğimin ilk zeka kartları olarak geçiyor. İçinde 0-4 ay için kartlar da var. Max 1-2 dk odaklanıyor tabi ki ama son zamanlarda ilgisini çekmeye başladı. Oyun halısı vs için ben de erken olduğunu düşündüğüm için almamıştım.
Kaannesi Rmys19 banada erken geldi gibi ama bilemedm benmki daha suratıma bakmıyor kart nasıl ilgisini çeker 🤔
Hilalll000 Rmys19 20 günlüklen takip ediodu o karti. Suan 4 aylık doktor algıları cok acık bir bebek diyor
cdirge Kaannesi Bebeğimin ilk zeka kartları olarak geçiyor. İçinde 0-4 ay için kartlar da var. Max 1-2 dk odaklanıyor tabi ki ama son zamanlarda ilgisini çekmeye başladı.
MervosP Kaannesi zeka kartları ilk 0-3 ay diye gecer siyah beyazdır bebekler ilk aylarda etraftaki renkleri ayırt edemez ve kartlar siyah beyaz olduguniçin onları görebilir ve ilgisini cekebilir cok normal yani ama oyun halısı için biraz erken ondan pek bişey anlamaz 3 ay olana kadar
TinkyWinky 46 günlüğüz bebemle daha göz göze temas edemiyorum,emiyor ,gazını çıkarıp ,uyuyor .Zeka kartı ,halı için çok erken değil mi?
KucukAslancik TinkyWinky kartlar aylara bölünmüş şekilde oluyor hanımefendi 0-4 ay karttan bahsediyor büyük ihtimal benim bebeğimin de doğduğundan beri ilgisini çekiyor
cdirge TinkyWinky Bebeğimin ilk zeka kartları olarak geçiyor. İçinde 0-4 ay için kartlar da var. Max 1-2 dk odaklanıyor tabi ki ama son zamanlarda ilgisini çekmeye başladı.
Kavruuukk MomofEymen 0-4 ay 4-6 diye ayrı ayrı kartları var keşke araştırıp sizde bebenize alsanız faydasını gördüm ben gayette güzel bakıp zmaan geçiriyo
cdirge MomofEymen Bebeğimin ilk zeka kartları olarak geçiyor. İçinde 0-4 ay için kartlar da var. Max 1-2 dk odaklanıyor tabi ki ama son zamanlarda ilgisini çekmeye başladı.
UraSsmom MomofEymen Evet fazla odaklanamıyolar ama bebeğimin ilk zeka kartları diye geçer. 0-4 ay da var içlerinde.
cydcvk cdirge ben bir aylıktan beri oyun halısına koyuyorum. Piyanolu aldım o oynarken ben iş yapıyorum sesini duyduğum için aklım kalmıyor. Üstte sallanan oyuncakları tutamıyodu o zamanlar şimdi onları tutuyo çekiyor falan. Boyu yetmiyo o yüzden reflü yatagına koyup oynatıyorum. hışırtılı kitap aldım ama pek sevmedi. Çıngıragın sesinden korkuyo. Oyun halısının sallanan oyuncağını veriyorum eline hafif olanı. Onla oynaşıyo. Diş kaşıyıcı aldım değişik dokuları tutsun elinde diye
AybarsMomy cydcvk ya benimki niye hiç ilgilenmiyor 😭 oyun halısı yle güzell ki en son ben açıp oynucam artık😂 oyuncakları da neler neler aldım renkli şeyler falan bakmıyor bile hep gözü bende babasının kucağında bile beni takip ediyor 🤦🏼♀️
cydcvk AybarsMomy ama ilk ay yüzlere odaklanması çok normal. Ben yalnız olduğum için zorla bırakıyodum oyun halısına. Normal olanı ilk aylar oyuncak değil annebaba yüzüne odaklanmasıdır
UraSsmom AybarsMomy İnanmazsın benim oğlum uzun süre peçetenin dış poşeti varya onunla oynadı Bi o ilgisini çekti daha yeni yeni oyuncakları biliyo 😂
ipekkizimm cdirge 27 gunluk ve zeka karti mi ? 😊masallah. Oyun halisi 2 2bucuk aydan itibaren ancak olabilir