Anneler size bisey danışacam 19 günlük bebeğim var dün çok ağladı akşam acile göturdum gazi varmış gazini cikartamiyomus doktor gazini çıkarmakta yardımcı oldu gazi çıktıktan sonra sustu ilaç yazdi dün akşam fitil koyduk kakasini yaptı ve bir daha yapmadı sizce normal mi normalde kakasini günde 5 6 defa yapardı dünden beri 4 defa yapması lazımdı ama yapmadi neden acaba