Busraygt hayır doktora sormadım henüz annem söyledi daha önce zeytinyağı vermemi söyledi ama zeytinyağı veremiyorum korkarım ona ama bu nane kimyon gerçekten bende işe yaradı annemi iyi dinlemiştim dedim başta veremem felan dedim daha sonra 3 gün yapmayınca korktum yapayım dedim eğer ise yaramazsa doktora gidicem dedim bı sonraki gün yaptı kakasını sende dene canım hicbirsey olmaz kimyon zaten gazinoda alır rahatlatır bebeğini nane kimyon çalıştırır bağırsaklarını insAllah düzelir bı an önce