Ben artık çatlıcam resmen :( hamileliğimde bile 3 gün kabızlık sorunu yaşamayan insanım ama tam bir haftadır tuvalete çıkamadım. Sezaryen sonrası gazımı çıkardım ama zaten inmeyen karnım daha da fazla çıktı doğum öncesinden bi farkım yok maalesef :/ çok moralim bozuk :/ yarın doktor kontrolüm var ona soracağım artık ne olursa razıyım bi boşalsınlar artık :( hoşaf kayısı çörek otu hepsini denedim ama tık yok:(