Sevda6767 hayır canın neden yanlış anlayayım ki gelişim açısından sordum ben bizim ki gibi olan var mı geç dönen diye ama ben hiç dönmeyen bebek duymadım da ve etraftaki ker den çoğu 3-4 aylık döndü deyince bizim ki de dönmeyince acaba dedim o yüzden sordum ve 5 aylıkken doktor dönmüyor mu demişti hayır deyince tembel sanki dedi moralim bozulmuştu üzerinde 1-5 ay geçti ve hala dönmeyince insan ister istemez üzülüyor hiç yapmayı sevmesem de kıyaslıyorum 😒