Hazalperi dilerseniz 2. El olarak alabilirsiniz. Tüm parçalar ayrı ayrı sıfır olarak satılıyor. 3te biri fiyatına yeni gibi oluyor makina. Hatta ben dün 100 TLya sattım. 40 TLya hunisi alınsa, 10 TLlık bimde satılan biberonlar bile uyuyor. Çok uyguna denk geliyor. Burada birkaç kişiye daha bu şekilde önerdim. Memnun kaldılar