defnesmomm Hn-123 9. Ayda kızamık aşısını yapıyorlar sanırım, yumurta alerjisi var mı yok mu diye tespit edip ona göre aşıya getirmenizi söylüyorlar.
CrnAsl Hn-123 birbirlerinde haberleri mi yok anlamıyorum böyle önemli bir konu hakkında nasıl ikilem olabilir kime neye güveneceğiz
Koalammm Hn-123 Oğlum 14 aylık 9.ayda saglık ocağı bizi çağırıp kızamık aşısı yaptı. Kızamık salgını var bir de bununla uğraşmayın demişti. Ama sağlık ocağından saglık ocağına değişir. Kimisi 9 da kimisi 12.ayda yapıyor bu aşıyı
Cansumeryem Hn-123 bu ayda normalde kızamik aşısı var ne sorumsuzluk bu nasıl aşı yok diyebilir ben bise anlamadım
Hn-123 Koalammm sanırım o aşı tekrar kaldırılmış şimdi öğrendim bir kaç ay öncesinde kızamık salgını artınca ek bir tane daha kızamık aşısı koymus bakanlık ama sayılar düşünce tekrar kaldırmışlar
Koalammm Hn-123 Aynen canım salgın o ara çok fazla olduğu için aslında 9.aya koydular aşıyı ama şu ne durumda bilmiyorum
Cgdmckr Hn-123 6 aylikken gittigimde 8bucuk aylikken cocuk doktoruna kan tahlili yaptrn dedi bugun yaptrdik ve 9 aylikken bn szi arayacgm aşı icin dedi hemsiremiz
Ummuscetinkaya Hn-123 9. AYda kızamık aşısı mevcut, içerisinde yumurta olan bşr aşıdır bu ve benşm bebeğim alerjik olduğu için 4 buçuk aylıktan beri bize üniversite hastanesinde alerji doktoru eşliğinde aşınım yapılması gerektiği aktarıldı. Acaba kalktı mı aşı ?
aylas Ayın 14 ünde yeni yaptırdık 9 ay kızamık aşısını kalktığını sanmıyorum yeni eklendi dedi çünkü hemşire
Nrgs Hn-123 normalde bir aşı var hangi aşı olduğunu tam bilmiyorum ama bazı yerlerde 9.ayda bazı yerlerde 1yaşında yapılıyordu şuan pandemiden dolayı 9.aya yeni bir aşı daha eklendi yani onun karıştırılan 9ay mı 1 yaş mı denen aşıyla alakası yok biz 9.ayda yaptırdık 1 yaşında bir aşımız daha var