Dilara5555 merhaba, 12 günlük bebeğim var benimde ama 10 gündür sarılıkla uğraştığımız için bu konularla baya içli dışlı oldum :)) eğer istemiyorsa vermene gerek yok bence benimki aç olduğunda mesela ellerini kemiriyo dilini dışarı çıkarıp duruyo ağlıyo vs.doyduğunda da memede duraklıyo emmeyi kesiyo ya da uyuyo.zaten aktif 15-20 dk emdiyse daha fazla zorlamıyorum.birde tabi kaka çiş takibi.düzenli kaka ve çiş yapıyorsa doyuyordur.ben bir ara çok besliyordum o zamanda ağzından süt sızardı hep çok gelince kusuyolar zaten.