Yavrukurtum canım damla damlayıyorlar kaldı öyle 1 2 saat sonra demir gibi bişeyle gözü açıyolar galiba bende internetten izledim çok beter bişey çok canları yanıyordur eminim ağlamaktan mafoluyorlar Allahtan bizim diğerlerine göre kısa sürdü sıkıntı yoktu şükür önlem amaçlı getirdik şimdi gözlerin içi kan olmuş biraz inşallah siz çabuk ve acısız atlatırsınız korkutmak istemem ama kötü bir muayene benim bütün gün karnıma ağrılar girdi korktum canı acıyacak diye öylede oldu