Betulal Merbaha anneler;hipp marka mama veriyorum doğduğundan beri.annesi sütünün arkasından 60 Cc veriyorum. Bebeğim 2232 gr doğdu. Bebeğim hem doymuyor hemde kabız yaptı bu mamayı bırakmak istiyorum. Eksisiyle artısıyla mama önerilerinizi yazarmışsınız
Aksumervenur Betulal bebeğiniz pramatür bebek olarak mı doğdu normal haftasında mı ? pramatür olarak doğduysa pramatür Aptamil kullanın. normal haftasında doğduysa da biz bebelac gold ve hipp combiotic kullanıyoruz.