Bizde 3.ayın başından beridir öleyiz daha çok yeme düzenimiz bozuldu meme reddi yasadım hala devam ediıyor sadce uyku aralarında emdirebilyorum biberon da almıyor kaşıkla yedırıyordum artık kaşıkta almıyor agzını kilit yapıyor kafayı yemek üzereyim nasıl besleyecegımı bilmıyorum