Hamileyken o sıkıntıyı bende çektim.Gerçekten çok acı bi süreydi.ilkkez başıma geldiği için anlamamıştım.sonra bayağı ilerledikten sonra progtolog fitil ve krem kullandım.fitil günde 2 kere,kremi kullandım.3 gün içinde hemen geçti.rahatlamıştım bayağı.geçmiş olsun sizede.