cansurellaaaaaaaa Siblkrdg ben kullanmadım oglum bir aylık ilerde onada kullanmıcam canım ben pekmez içeriyorum cocuklar ilk cay kasıgı ile baslıyorum ilerde tatlı kaşıgına geciyorum böyle tabi size yapın demiyorum benim tercihim bu yönde