Şimdi şöyle başlayayım bu kilo durumu normalmi bebegimin 4 aylıkken doktora gittiğimizde mama az ver geceleri yedirme isterse emzik ver dedi ozamandan beri gece yedirmiyorum ama istediği zaman veriyorum beslenme sıklığı 3 saatte bir 120cc mama içiyordu doktor bize cogaltma daha azalt diyordu kilosu çok diyordu 4 aylıkken kilosu 8100du tamam dedik.5 aylık kilosu 8400du çok iyi zaten artık hareket diş ek gıda almaz normal dedi.6 aylık kilosu 8750 onada normal artık yaşıtlarına yaklaştı dedi.artik üç ayda bir kontrol gelin dedi bu ay gitmedik saglkocaginda asida olctuler 7ay bir haftalık bebeğim kilosu 9200 şuanda bu kilo durumu normalmi doğduğundan beri nerdeyse her ay bir kiloaya yakın alırdı 4bucuk 5aydan sonra ayda 200 300gr alıyor normalmi arkadaşlar 7aylik olunca baktım bende kilo almıyor kendi kararimla mamasını cogalttim artık 3 saatte bir 150cc içiyor çocuğum söylüyormuş gibime geliyor kendim cogalttim kilosu iyimi ya çocuk böyle kalırsa her ay 200gr mi alicak sadece