Mom064 Kızlar 22günlük bebeğim var kaynanam ne yiyeceksem gaz yapar diyor ve birşey yiyemiyorum ne meyve ne çikokata nede içecek hiçbişey tüketemiyorum sizler me yiyosunuzz yardım lütfen??
Mom0870 Mom064 Alışması gerek bir deneyin az az rahatsız eder ise yemezsiniz ☺️❤️ Çikolata vs çok yemeyin ama 🌸
AybarsMomy Mom064 herşey yiyiorum 🤭 fazlaya kaçmadan ye canım herşey gaz yapıyor diyorlar aç mı kalcaz. Mesela üzüm bana da normalde çok gaz yapıyor azıcık koyuyorum tabağa diğer meyvelerde
Betullll Mom064 benim kızımda da gaz var bnde az az yiyirum ve doktorumuz bana su ilacı önerdi sab simplex suan memnun yine gazi oluyor ama kendi cikara biliyor cok şükür daha yeni başladık bizde 6 gun anca oldu