2 3 gündür annem ve kardeşimde sürekli değil ama ara ara 37 derece ateş oluyor annem farklı bir rahatsızlık daha yaşıyor ve dün gece bizde kaldılar ve kardeşimin ateşi 37.2 den hiç düşmedi gece boyunca 2 aylık bebeğim var çok endişe ettim bende aynı evde olunca ister istemez acaba covid olabilirler mi? Hastanede 37 yüksek ateş değil demişler ve şüphelenmemişler bile ama ben çok korkuyorum belki tecrübeli biri vardir arkadaşlar güzel şeyler duymaya ihtiyacım var geceden beri bebeğime birşey olur mu diye uyuyamadım 🤦🏻♀️😔🥺