5645 Merhaba kızlar bebeğim 2 bucuk aylık gece gündüz uykularında sürekli siçriyor ve 3 4 gündür gece uykularında sürekli hareketli ellerini kollarını savuruyor bu durumu yaşayan varmi aranızda cevap verirseniz cok sevinirim
Tazeanne38 5645 aynı durum bende de var gözetimim altında yüz üstü uyutuyorum ayrıca başını çeviriyorsa nefessiz kalmaz korkma
Blz01 5645 ben varım kzıım 2 aylık uyutuyorum bi zmn sonra sıçrıyarak uyanıyor elleri kollar savuruyor anlamsızca bişeler yapıyor deli olucam sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum yine aynı
TheLatte 5645 ben 3.5 aya kadar yarım kundak yaptım yapmadığım zamanlar cok şıcrıyodu kendini uyandırıyodu. Kundağı bi deneyin.
[silindi] Benim bebeğimde öyleydi idrar yolu enfeksiyonu olmuş. İğnelerden sonra düzeldi şükür. Bi tahlil yaptırın bence.
Merve789 [silindi] enfemsiyon nenalaka bu konuyla? Benim.bebegimde bu sekilde kundak yapiyorum.cok terliyo elleri serbest birwkiyorum yuzunu ovalamaktan ciglik cigliga uyaniyo
[silindi] Merve789 idrarını kolay yapamadığı için yanma oluyo dedi doktorumuz buda uyumasını engelliyo.