Sedamyasinumut 17 aylık oğlum yürümek istemiyo emekliyi bir yere tutunca kalkiyo elimden hatta pantolonumdan tutsa bile yuruyo yanlız yurumuyo her gün ağlıyorum bu yüzden
TospikDefneninAnnesi Sedamyasinumut kendimi gördüm bir an. Kızım tam 18 aylıkken yürüdü oda zar zor zorlaya zorlaya. Elinden tutup evin içinde gezdirmelerimle. Bıraka bıraka. Zaten herşeyi geç yaptı. 10 aylıktı desteksiz oturamıyordu emeklediğinde 1 yaşına girmişti. Herşeyi çok geç yaptı
Abdulazim04 Benim oglum da oyle y’a 17 aylik hala yurumuyor sabret diyorlar yuricek ama bir tik bile Yok