Aselkusveannesi Rabia-yigit Biz de de aynısı var sudocrem hafifletti ama sürdürmüyor asla boynunu kaldırmıyor ağlıyor. Banyoda da aynı şekilde sürdüğüm krem orada topaklanıyor ama orayı yıkatmıyor rahatsız oluyor 😔
DBaybars Rabia-yigit Bizde de aynı şey var çok kızarık silmeye krem sürmeye çalışıyorum ağlıyor hiç dokunamıyorum ne yapicam bilmiyorum sudocrem sürünce de topaklandı orda
Deletedmom64 Rabia-yigit burda bi postta yapma krem önermişlerdi bende kullanmadım ama hanımefendi anında geçiriyo demisti
Ftmvrs13 Rabia-yigit boyun altında herhangi bi uzuvu olmadığı icin güzelce yıkayıp kurutun biraz pudra dokun iyi gelir o zaman belki ben kızımda genital bölgeleri dişinde örnek kol altı veya boyun gibi yerlerinde ole yapıyorum iyi geliyor geçmiş olsun
Aselkusveannesi Rabia-yigit Ben doktora götürcem ilk fırsatta canım. bir de saçları dökülüyor dökülen saç oraya yapışıyor kim bilir ne kadar rahatsız oluyordur içim gidiyor.
Aysenur_Elif_Sare Bnm kızımında kızarıklık var ben once dalinin bakım yağından sürüyorum sonra krem kullanıyorum. Ama doktorumuz kızarıklık icin biodermin kremini önermişti biz ondan kullaniyoruz.