Ben ebe tuttum, doktora gittim istediğin damlayı kullan maalesef işe yaramaz dediler ama bende 1 damla süt anca vardı. Belki bol su içip meme emdirerek geri getirebilirsiniz ama benim oğlumda meme reddi çok ileri düzeydeydi ve sinirli bir bebek memeye yaklaştığını anlayınca avaz avaz bağırıp 2 saat susmuyodu kısmeti bu kadarmış diye kabullendim mamaya devam ediyorum gaz +kabızlık bizde de var ama yapcak bişey maalesef yok. Süt gelmezse bile kendini suçlama sakın, belki gelirse diye mamayı kaşık ya da kadehle ver ya da eds yöntemi beşki etkili olur sizinkinde