Kuzuannesi03 canım boy genetik bir unsur doğduğu zaman ki çok önemli değil. Eğer gelişimi normalse sorun etme. Benim boyumda eşimin boyuda uzun. Oğlum 52 cm doğdu ilk zamanlar normal gidiyordu 4. Aydan sonra kıyafetlerini ayına göre giyememeye başladı. Şuan 1,5 yaşında ama ben 3 yaş almak zorunda kalıyorum. Kalıplı biraz 98 cm 14,5kg