Merhaba güzel anneler . Bebeklerinize kan ve d vitamini olarak hangi damlaları kullanıyorsunuz ? İçerisinde paraben,bha,şeker gibi koruyucu ve zararlı maddelerin olmamasına dikkat ediyor musunuz ? Örneğin sağlık ocaklarının ve çoğu doktorumuzun önerdiği Devit3 damlada bha mevcut . Ferrum damlada şeker mevcut . Şu an aklıma bunlar geldi . Bir de ek olarak doktorunuz kan damlası başlamadan önce kan sayımı talep etti mi ? Kaçıncı ayda hangi damlalara başladınız ? Konuyla ilgili fikir ve önerilerilerinizi bekliyorum .