Arkadaşlar gündüz uykusu problemimiz var ve evde tek bir iş dahi yapamıyorum . Yapışık ikiz gibi yaşıyoruz bebeğimle . Yanından ayrıldığım anda ağlamaya başlıyor . Yemek temizlik hiçbirsey yapamıyorum . Lütfen öneri istiyorum !!! Anason çayı kullananlar var mı