Cansuu1 Kizlar oglum dun 4.ay asisi oldu dunden beri kafasi cok sicak atesini ölcuyorum ama atesi yok. Fakat ense kismi yaniyor gbi :/
[silindi] Cansuu1 Benim kızımın da genelde kafası çok sıcaktır. Doktor emiyor, efor sarfediyor ondan demişti.